Hollolan vihreiden kokous

Puheenjohtajana toimii Matti Laurila. .Hallituksessa on varapuheenjohtajana Pentti Huhta, rahastonhoitajana  Kristiina Vanhala-Selin sekä sihteerinä Olli ja hallituksen jäsenenä Harri Pasila.

Kokouksessaan vihreät päättivät olla Hollolan torilla esillä eduskuntavaaleja ennen lauantaisin 13.4. ja 6.4.2019 ja isompana hankintana päätettiin ostaa kampanjateltta näkyvyyden lisäämiseksi. Todettiin myös, että Hollolassa on ollut kuntasessarit, joissa oli neljä ehdokasta paikalla, ja 23.3. lauantaina tulee myös vihreitä ehdokkaita torilla, Juha Tapiolan tukiryhmä.

Yleiskokouksen pidämme 6.5.2019 maanantaina klo 18 jälkeen Hollolan monitoimitiloissa Uimahallissa Terveystie 8 ja sinne toivotamme kaikki tervetulleiksi.

Tiedusteluja hallituksen toiminnasta ja mahdollisesta halukkuudesta edustaa piirin kevätkokouksessa 9.4. tai puoluekokouksessa Porissa toisena kesäkuun viikonloppuna tai muusta ajankohtaisesta toiminnasta.

Matti.laurila (at) gmail.com

Vihreiden uusien jäsenten toivotaan käyttävän linkkiä, jossa voi liittyä jäseniksi,  ja myös ilmoittamaan s-postilla, että saadaan tiedotuspostituslistalle.