Hollolan vihreiden uusi hallitus

Hollolan vihreiden uusi hallitus vaihdettiin puolueen rotaatioperiaatteiden mukaisesti vuodelle 2017. Puheenjohtajana toimii Tuija Brax ja rahastonhoitajana jatkaa Matti Laurila. Hallituksen kokoukset ovat kaikille jäsenilleen avoimia. Samoin Hollolan vihreä valtuustoryhmä, jonka johdossa toimii Kristiina Vanhala-Selin, pitää valtuustoryhmälle ja kaikille Hollolan vihreille avoimen ajankohtaisten asioiden sekä linjausten kokouksen valtuustoinfojen yhteydessä. Valtuustoinfot on yleensä torstaisin ja kokoukset alkavat noin 19.00 kunnanvirastolla.

Edellisessä Hollolan vihreiden hallituksessa vuoden 2016 loppukauden ja 2017 alkuosan puheenjohtajana toimi Klaus Jansson, varapuheenjohtajana Tuija Brax, sihteerinä Kristiina Vanhala-Selin ja rahastonhoitajana Matti Laurila.

Sitä aiemmissa Hollolan vihreät ry:n hallituksessa toimi puheenjohtajana Kristiina Vanhala-Selin, joka rekisteröi aktiivien kanssa Hollolan vihreät ry:n 2005.  Hollolan vihreillä on ollut erityisen vahva kannatus jo 1990-luvulla, ja silloin perustettiin Päijät-Hämeen vihreät, joskin Hollolan vihreät ovat toimineet aina omana ryhmänään.

Laskentatehtävä *