Hei ja tervetuloa,

Hollolan vihreät ry:n perinteinen kevään vuosikokous on siirretty korona-ajan vuoksi yleisten ohjeiden mukaisesti 13.9.2020 klo 17 alkaen Hollolan matkakeitaalla uuden vt12 ohitien risteyksessä.

Yleiskokous vahvistaa ensimmäiset kunnallisvaaliehdokkaat ja perustetaan vaalityöryhmä, johon voidaan lisätä ihmisiä, sekä valitaan sääntömääräinen hallitus, hyväksytään toimintakertomus sekä toimintasuunnitelma, budjetti ja jäsenmaksun suuruus noudattaa yleisohjeita.

terv.

Hollolan vihreät ry:n pj

kristiina.vanhala-selin(at)pp.phnet.fi

Suosittelen, että jäsenrekisterin päivityksen vuoksi ota yhteyttä Kristiina Vanhala-Seliniin, jos olet suorittanut jäsenmaksun netin kautta, mutta et ole vielä kirjattu jäseneksi. Jäsenrekisteri ei ihan päivity päivässä, eli tiedonkulullisesta ongelmasta johtuen ota yhteyttä reippaasti. Netissä voi käydä kirjautumassa jäseneksi maksamalla jäsenmaksun, ja se pitää vielä yhdistyksen sääntöjen mukaan hyväksyttää hallituksessa, ennen kuin on oikeasti jäsen.  Pidämme hallituksen kokouksen ja ehdimme vielä kirjaamaan jäseneksi, jotta voi osallistua yleiskokoukseen. Yleiskokoukseen on kutsuttu myös klo 18 tulevat vaaliehdokkaat esittäytymään.