Hollolan vihreät ry:n yleiskokous nimesi  13.9.2020 ensimmäiset kunnallisvaaliehdokkaansa 2021 vaaleihin:

insinööri, asiantuntija Pasi Koistinen, Salpakangas

nuorisotyöntekijä, yrittäjä Teemu Laine, Vesikansa

lähihoitaja, omaishoitaja Jenna Parviainen, Kankaantilan alue

juristi, valtiotieteiden maisteri Terhi Raikas, Herrala

historian ja yhteiskuntaopin lehtori, FM Kristiina Vanhala-Selin, Kartanon alue

Osa valtuutetuista ja varavaltuutetuista vielä harkitsee ehdokkuuttaan, ja vihreillä on tavoitteena tuplata  ehdokkaiden lukumäärä ja lisätä yksi valtuustopaikka.

Vihreiden puoluekokousedustaja  18.-20.9.2020 on Pasi Koistinen, ja Terhi Raikas osallistuu Hämeen piirin edustajana  kokouksessa.  Poikkeuksellisesti Vihreiden puoluekokoukseen tänä vuonna  voi osallistua hybridinä eli etäkokousmallilla tai paikan päällä ja kaikki voivat tutustua puoluemateriaaliin etukäteen sekä  seurata etälinkillä kokousta. Kokouksessa vahvistetaan kuntavaaliohjelma, jonka jälkeen paikallisesti tehdään oma ohjelma.

Hollolan vihreät aikoo tehdä puoluekokoushistoriaa ja jakaa yhden etälinkin siten, että Pasi ja varalla Kristiina, Olli ja Jenna vuorottelevat edustajanpaikkaa Pasin kanssa, eli kokeilla etänä sitä, miten jokainen voi osallistua.

Hollolan vihreät ry:n hallituksen jäsenet:

pj Kristiina Vanhala-Selin,

hallitukseen kuuluu Matti Laurila, Pasi Koistinen, Jenna Parviainen, Terhi Raikas, Olli Selin

Hollolan vihreät ry:n pj

Kristiina Vanhala-Selin