Liity Hollolan Vihreiden jäseneksi!

Jäseneksi liittyminen on helppoa ja vaivatonta. Klikkaa alla olevaa linkkiä ja seuraa ohjeita:

vihreat.deg_-298x300

Miksi liittyä jäseneksi?

Vihreän liiton jäsenyys on kannanotto maailman menoon, sen lisäksi tuet puolettamme.

Jäsenenä voit myös halutessasi olla mukana vaikuttamassa vihreän politiikan muotoutumiseen ja vihreiden toimintaan sekä näkyvyyteen kunnassamme!

Tietoa vihreiden edesottamuksista saat jäsenkirjeistämme ja eritoten jäsenetuna sinulle tulevasta Vihreä Lanka -lehden.

Voit myös tehdä lahjoituksen, jos et halua sitoutua puoluepoliittisesti mutta koet asiamme tärkeäksi ja haluat auttaa.

Hollolan vihreät ry.

on Vihreiden kunnallisvaalijärjestö, joten voit lähteä puolueen kautta kunnallisvaaliehdokkaaksi ja ottaa kantaa paikallisesti merkittäviin asioihin. Yhdistys kuuluu Etelä-Hämeen piiriin, joka asettaa eduskuntavaaliehdokkaat ja tekee seudullista yhteistyötä. Jäsentiedotteista, sähköpostin kautta ja seurapalstoilta voit lukea ajankohtaisista tapahtumista.

Jäsenmaksun maksaminen

Jäsenmaksu koskee aina kuluvaa kalenterivuotta ja siten myös Vihreä Lanka tulee jäsenetuna aina kunkin vuoden loppuun asti plus pari numeroa seuraavan tammikuun puolella. Valtakunnallisesti yhtenäiset jäsenmaksut ovat 30 euroa. Vähävaraisilta (opiskelijat, työttömät, eläkeläiset jne) maksu on 12 euroa.

Ja lisähuomautus: Kun  olen jäsen, voin olla mukana kunnallisvaaleissa, tulla valituksi Hollolan vihreiden hallitukseen ja sitä kautta vaikuttaa, olla mukana piiriyhdistyksessä ja valtakunnan politiikassa. Ehdokkaaksi voi asettua kunnallisvaaleissa.